Sinistre a la C-32
El xòfer del bus de Tordera declara que es va adormir
El accidente de autobús en la C-32
El conductor de l’autobús que dimarts va tenir un impactant accident i va quedar encastat gairebé en vertical a l’entrada d’un túnel de la C-32, a l’altura de Tordera, va declarar ahir davant els Mossos que va patir "un episodi de son" mentre conduïa. La investigació del cas mira ara de corroborar aquesta hipòtesi amb el testimoni dels passatgers i altres proves clau, com la trajectòria de la frenada del vehicle i l’estat de la via.
El xòfer, un home de prop de 45 anys i amb uns vuit anys d’antiguitat a l’empresa, va ser donat d’alta ahir. Segons fonts policials, el vehicle, en el qual viatjaven una cinquantena de treballadors de la companyia Inditex que eren traslladats de Barcelona a la planta de Tordera, havia passat totes les revisions. L’autocar va quedar bolcat amb una inclinació d’uns 45 graus i recolzat sobre la boca d’un túnel.
Notícies relacionadesComunicat mèdic
Segons l’últim balanç de ferits del Departament de Salut, en aquests moments encara hi ha quatre persones ingressades en estat greu, una més que ahir. De fet, una dona de 28 anys que es troba ingressada a l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona pateix una lesió medul·lar greu. També hi ha un home de 40 anys a l’Hospital Germans Trias de Badalona i una dona de 40 anys i un home de 28 que estan hospitalitzats en el Josep Trueta de Girona. Aquest últim pacient va ser ingressat inicialment aquest dimarts a l’Hospital de Blanes com un ferit lleu, però, després de sotmetre’s a proves diagnòstiques, ha passat a considerar-se que està en estat greu.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sydney Almenys 10 morts i 12 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- L’Elisabet, mare de bessons amb altes capacitats: «La dificultat no és l’acadèmica, és la social»
- La caixa de ressonància Ser de dretes i que t’agradi Extremoduro
- RECOMANACIONS LITERÀRIES 15 llibres de narrativa internacional per regalar aquest Nadal 2025
- ME TOO Radiografia després del cas Salazar: les denúncies per assetjament sexual que esquitxen tots els partits
- Eleccions a Extremadura Sánchez admet haver comès errors: «Som els primers a aplicar amb totes les conseqüències el protocol d’assetjament en el PSOE»
