SUCCESSOS
Un caçador dispara a un ciclista al confondre’l amb un senglar durant una batuda
Els fets van passar diumenge passat a Forallac (Baix Empordà). La víctima, de 54 anys, està ingressada en estat greu, tot i que no es tem per la seva vida.
Un ciclista està ferit greu després d’haver rebut diumenge passat un tret d’un caçador durant la celebració d’una batuda de senglar a Fitor, un paratge despoblat del municipi de Forallac (Baix Empordà). La víctima, de 54 anys, va rebre l’impacte del projectil a la zona abdominal després de ser confós amb un senglar. L’home ara mateix es troba ingressat a l’uci de l’Hospital Josep Trueta de Girona amb un pronòstic reservat, segons indiquen des del centre sanitari, però fora de perill. Els mateixos caçadors van ser els que van alertar dels fets al 112.
El SEM va atendre el ferit de gravetat i el va evacuar a l’hospital. Per la seva banda, els Mossos es van fer càrrec del cas, intervenint l’arma de foc i indagant sobre la senyalització existent a la zona, que és de difícil accés i està habilitada com a vedat per realitzar batudes.
Els investigadors van interrogar el caçador, de 52 anys, a qui se l’acusa presumptament d’un delicte de lesions per imprudència greu. Quan el ciclista, que és de la zona del Baix Empordà, es recuperi, també s’espera que declari. També es va fer la prova d’alcoholèmia al caçador, que va resultar negativa. Els Agents Rurals per la seva banda també estan indagant sobre les condicions de la batuda, com per exemple si estava correctament comunicada.
- Del 6 al 9 de maig Grans xollos de marca: torna el festival d’‘outlets’ més gran d’Europa a una hora de Barcelona
- Prensa Ibérica celebra a Madrid la gala dels premis Valor i Servei
- Moreno xoca amb l’esquerra en sanitat i habitatge i evita Vox
- ERC fixa les seves quatre condicions per als pressupostos
- Mor Carlos Garaikoetxea, lehendakari després del franquisme
