Tallada la circulació de l’R3 de Rodalies entre Figaró i Puigcerdà per robatori de cable
La circulació de trens de l’R3 entre Vic i Puigcerdà de Rodalies està interrompuda a causa d’un robatori de cablatge de coure que ha afectat el sistema de gestió del trànsit ferroviari. Concretament, la incidència està provocant problemes al Centre de Trànsit Centralitzat (CTC) d’Adif.
L’avaria es va registrar a primera hora d’aquest dilluns i no va arribar a sortir cap tren de la línia.
Tècnics del gestor d’infraestructures ferroviàries estan treballant a resoldre la situació. Fonts de Renfe van explicar que s’està treballant per gestionar un transport alternatiu per carretera.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- Apunt Vinícius sí que és un problema
- Informes mèdics L'Audiència Nacional valorarà l'estat de salut de Jordi Pujol de cara al judici que arrenca el 24 de novembre
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Cine y salud mental Marta Lopera, investigadora de la UOC: “El buen terror no explota la locura, la convierte en experiencia humana”
- AL BERNABÉU Xabi Alonso confirma que no va parlar a soles amb Vinícius
- BÀSQUET | EUROLLIGA Clyburn completa l’obra d’art de Shengelia a Belgrad
- Al coliseum Terrorífica derrota del Girona la nit de Halloween
- El rival del Barça El feliç retorn d’Eder Sarabia
