Incidència a la xarxa ferroviària
Retards de 25 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona, Saragossa i Madrid per una avaria de senyalització
L’alta velocitat ferroviària entre Barcelona, Saragossa i Madrid està patint retards de 25 minuts de mitjana a causa d’una incidència de senyalització ocorreguda a la població aragonesa de Ricla, segons van informar fonts d’Adif.
Els combois circulen per via única al seu pas per aquest municipi i això provoca retards i alteracions en els horaris habituals. Tècnics d’Adif s’han desplaçat fins al punt per resoldre aquesta avaria. Renfe està informant de l’estat del servei a través dels seus canals habituals.
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: trams enquistats i problemes de mobilitat a Barcelona durant la vaga de FGC
- Illa i Junqueras reivindiquen el "sentit de país" perquè Catalunya prosperi
- L’Atlètic massacra en un quart d’hora un Tottenham llastimós
- El Govern obre la sanitat als migrants en situació irregular
- Scarpetta salta del ‘best-seller’ a l’‘streaming’
