Gravat
Vídeo | Rodalies aparta un vigilant per assetjar una jove diàriament

Renfe ha apartat un vigilant de seguretat per suposadament assetjar una jove de forma continuada, després que la dona hagi denunciat que l’home pujava cada dia a la mateixa hora que ella al tren de Rodalies i se li col·locava a prop amb una actitud intimidadora.
La jove ha manifestat aquest matí a través de la xarxa social X que el vigilant de seguretat pujava cada dia a la mateixa hora que ella al tren de Rodalies en direcció a Barcelona i que, segons ha denunciat, es posava a prop seu amb una actitud intimidadora durant una bona estona fins que en baixava.
como veo que rodalies no va a hacer nada me tendré que quejar aquí de que este tio dia y dia también porque se sube a la misma hora q yo y coincidimos y se pone cerca mio para intimidarme, se pasa así todo el rato hasta que se baja. pic.twitter.com/vapvgnozc7
— paulatina (@paaulatina) November 8, 2023
Segons han informat a Efe fonts policials, la jove ha presentat avui dimecres una denúncia a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Pineda de Mar (Barcelona) i s’ha obert una investigació per mirar d’aclarir els fets.
Notícies relacionadesPer la seva banda, fonts de Renfe han explicat que en el moment en què han tingut coneixement dels fets han demanat a Grupo Control, l’empresa encarregada de la seguretat privada de què depèn el vigilant de seguretat presumptament involucrat en els fets, que l’aparti.
A més, han confirmat que el presumpte autor ja ha sigut apartat i s’han posat a disposició de la víctima a través de les xarxes socials.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE