Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | Adolescents i mòbils: els pares no posen normes
Una investigadora universitària va fer una pregunta a gairebé mil estudiants de 12 a 18 anys de sis centres educatius públics i privats de municipis de l’Alt Empordà sobre si tenien normes a casa amb els mòbils. Els resultats van donar que més del 60% dels enquestats no tenien cap tipus de norma relativa al mòbil.
Els resultats es poden extrapolar a tot Espanya, on la nova generació digital creix acostumada a les pantalles i als mòbils personals a una edat primerenca.
Notícies relacionadesEn aquest episodi del pòdcast d’EL PERIÓDICO tractem aquest tema amb la periodista Olga Pereda, especialista en educació i criança.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
- Gastronomia La recepta de Jordi Cruz, jutge de Masterchef, per a un tiramisú de deu: pocs ingredients i un truc clau
- Kidical Mass Més de 3.000 ciclistes pedalen a Barcelona per reclamar una ciutat més segura i pensada per als nens
- Comicis del 17 de maig ¿Qui guanyarà les eleccions d’Andalusia 2026? Aquestes són les prediccions més enllà de les enquestes
- LA SITUACIÓ BLAUGRANA La segona i exitosa pell que cus Flick al Barça
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça d’atacar l’Iran «si es porta malament» mentre estudia la seva última proposta
