Temporal Ciarán
Júlia: la jove bioquímica d’Esparreguera que va morir a Madrid per la caiguda d’un arbre

La dona que va morir dijous a Madrid quan li va caure a sobre un arbreen ple temporal és una bioquímica catalana de 23 anys que es diu Júlia Rodríguez i que es trobava estudiant un màster i fent pràctiques a Madrid.
La jove, natural d’Esparreguera (Baix Llobregat), va morir aixafada per un arbre de 2.000 quilos de pes i 15 metres d’alçària quan creuava un pas de vianants al carrer d’Almagro de Madrid. La noia, que en aquell moment es trobava passejant pels carrers de la capital amb els pares, treballava a les oficines de la farmacèutica Novartis de la capital després de llicenciar-se en Biomedicina per la Universitat de Barcelona.
Notícies relacionadesAbans havia treballat a Evidence, també a Madrid, i estava estudiant un màster en farmàcia i biotecnologia a l’escola de negocis Talento-Ephos, també a la capital espanyola.
Cinc persones més van resultar ferides per l’impacte de l’arbre. Els pares de la jove i un testimoni de l’accident van requerir assistència psicològica per una crisi d’ansietat.
- Testimoni D’un casament secret amb una catalana a un matrimoni concertat al Pakistan: «He assumit que no em tornaré a enamorar»
- Reinvenció d’una icona La multimilionària reforma de l’hotel Arts
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Òbit Mor Verónica Echegui als 42 anys
- El Japó esgota les seves existències de te matcha i aquest serà el seu “fals” substitut
- Previsió meteorològica Setmana d’inestabilitat a Catalunya: el temps canvia i arriben núvols i tempestes
- Perfil Verónica Echegui, l’actriu que va saber desmarcar-se de la Juani per construir-se una carrera
- Des de Jordània Collboni, després del veto d’Israel: «És anecdòtic, el més greu és que no entrin camions a Gaza»
- Entrada en servei El nou carril bus de la B-23 arriba des d’avui fins a la Diagonal de Barcelona