Temporal Ciarán
Júlia: la jove bioquímica d’Esparreguera que va morir a Madrid per la caiguda d’un arbre

La dona que va morir dijous a Madrid quan li va caure a sobre un arbreen ple temporal és una bioquímica catalana de 23 anys que es diu Júlia Rodríguez i que es trobava estudiant un màster i fent pràctiques a Madrid.
La jove, natural d’Esparreguera (Baix Llobregat), va morir aixafada per un arbre de 2.000 quilos de pes i 15 metres d’alçària quan creuava un pas de vianants al carrer d’Almagro de Madrid. La noia, que en aquell moment es trobava passejant pels carrers de la capital amb els pares, treballava a les oficines de la farmacèutica Novartis de la capital després de llicenciar-se en Biomedicina per la Universitat de Barcelona.
Notícies relacionadesAbans havia treballat a Evidence, també a Madrid, i estava estudiant un màster en farmàcia i biotecnologia a l’escola de negocis Talento-Ephos, també a la capital espanyola.
Cinc persones més van resultar ferides per l’impacte de l’arbre. Els pares de la jove i un testimoni de l’accident van requerir assistència psicològica per una crisi d’ansietat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels