Succés
Mor un home a Arbúcies després de rebre el tret d’un caçador que intentava abatre un senglar
Un home ha mort aquest diumenge al matí a la zona de Can Riera de la Pineda a Arbúcies (Selva), després de rebre un tret quan era a la muntanya. Els fets han passat cap a les nou, quan un caçador ha disparat contra un senglar que hauria fugit i la bala ha impactat accidentalment sobre l’home.
«Els caçadors estaven perfectament posats i la senyalització era total», explica l’alcalde Pere Garriga, que afegeix que la víctima «no portava cap element reflectant i no havia de ser a la zona». L’home que ha mort vivia en una casa de camperol de la zona anomenada Can Pascol, que no és lluny del punt de l’accident.
L’Ajuntament d’Arbúcies ha lamentat els fets que han passat aquest diumenge al matí a la població prop d’una carretera pròxima a dues masies del municipi: Can Blanc i Can Pascol, on vivia la persona que ha mort després de rebre el tret d’un caçador accidentalment.
L’home, segons explica Garriga, es trobava en un regueró que queda enfonsat a pocs metres de la carretera. Aquest rierol està situat entre la posició per on ha passat el senglar i la zona on s’havien col·locat els caçadors. Al veure passar un exemplar, un caçador ha disparat des d’uns 50 metres de distància cap a la posició del senglar i la persona que hi havia al regueró del mig ha rebut l’impacte del projectil.
Segons ha explicat l’alcalde, la gran presència de vegetació que hi ha a la zona dificulta veure què hi ha darrere i ha impedit que el grup de caçadors detectés la presència de l’individu.
Els caçadors van demanar permís per fer la batuda divendres i l’havien obtingut per caçar a la zona tot el cap de setmana. En el moment de l’accident, «estaven situats on toca i dins una zona perfectament senyalitzada».
- Relacions entre socis Junqueras avisa el PSOE que si no cedeix amb l’IRPF Illa no tindrà pressupostos
- Pacte entre les defenses i les acusacions Superestafa immobiliària: el notari acusat no podrà exercir mai més la professió, mentre algunes víctimes esperen la indemnització
- Baròmetre del febrer El PSOE augmenta el seu avantatge a gairebé 10 punts sobre el PP, mentre Vox creix i Sumar baixa, segons el CIS
- Montmeló Barcelona renova amb la fórmula 1 fins al 2032
- Inèdit Estudien el cos d'un home de 82 anys que en té el d'un de 30: "Una bona part és genètica, però també és entrenament"
