A Certascan
Vídeo | Rescatades 3 persones atrapades pel temporal al Pirineu de Lleida
Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest diumenge tres persones, dues d’elles amb hipotèrmia, atrapades pel temporal a la zona de l'estany de Certascan al Pirineu de Lleida.
Un primer excursionista, amb símptomes d’hipotèrmia, ha avisat als serveis d’emergència a les 14.30 des del refugi de Certascan i ha sigut evacuat per terra durant la tarda, informen els Bombers a Europa Press.
Els altres dos han sigut localitzats a la muntanya: un «es troba en bon estat de salut i ha pogut fer la baixada a peu» i l’altre té símptomes d’hipotèrmia i cap a les 20.30 el van evacuar els Bombers amb dificultats per la pluja.
Temes:
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Feina La polèmica mort d’un jove de 26 anys que va treballar 80 hores en una setmana commociona Corea del Sud
- Pluges torrencials El temporal descarrega amb força a Catalunya: carreteres i línies de tren tallades i mig centenar de vols cancel·lats
- Ruptura amb el Govern Junts salva del bloqueig lleis vinculades al desemborsament milionari dels fons UE
- Previsió meteorològica Alerta en aquestes comarques de Catalunya per pluges torrencials: a quina hora arribaran les precipitacions
- Barcelona, protagonista Porta i Bermúdez, renovadors de la marca BCN
- Medi ambient El Govern fitxa l’assessoria del port de Rotterdam per al Prat
- RESTAURACIÓ Les terrasses de la plaça del Sol podran obrir fins a la una
- Smart City Congress L’ús compartit de bicicletes genera 305 milions anuals
- Mobilitat Ferrocarrils preveu superar Rodalies en viatgers en cinc anys
