Successos
Trobat mort un submarinista que havia desaparegut a Castell-Platja d’Aro (Girona)

Els serveis d’emergència buscaven aquest dissabte un submarista, el rastre del qual es va perdre a primera hora de la tarda mentre estava bussejant en una zona ubicada entre s’Agaró i Port d’Aro (Baix Empordà, Girona). Després de veure que l’home no tornava la superfície, un amic seu ha trucat al 112 a les 16.25 hores per informar del succés.
Cap a les 19 hores, Salvament Marítim ha comunicat que s’ha trobat el seu cos sense vida.
La recuperació del cos l’ha fet la unitat aquàtica de la Guàrdia Civil amb el suport de Salvament Marítim, malgrat que també han participat en el dispositiu d’investigació els Mossos d’Esquadra, la Policia Local de Castell-Platja d’Aro i Bombers de la Generalitat, amb set dotacions del Grup d’Actuacions Especials (GRAE). Durant la tarda, mitjans aeris i aquàtics han estat pentinant la zona per mirar de localitzar el submarinista.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Doncs no va ser en directe
- Un estranger estalla amb l'estil de vida d'Espanya: "Les persones amb un sou de 1200 euros ja no poden viure bé"
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi