Crim macabre
Daniel Sancho reconeix el seu vincle sexual amb Edwin Arrieta i revela com el va esquarterar: «Vaig trigar tres hores»
Hauria sigut al voler finalitzar la relació quan Arrieta l’hauria amenaçat de difondre imatges de tots dos de caràcter íntim
Noves informacions sobre l’assassinat i el desmembrament del colombià Edwin Arrieta a mans presumptament de Daniel Sancho. Després de l’ingrés a la presó provisional del fill de Rodolfo Sancho, el diari ‘Bangkok Post’ ha publicat nous i esgarrifosos detalls sobre la declaració del jove davant les autoritats tailandeses, en la qual ha explicat quin tipus de vincle l’unia amb el cirurgià i ha revelat els motius pels quals va decidir acabar amb la seva vida.
Tal com publica el diari, el xef tenia planejat matar Edwin –per això va ser captat per les càmeres de seguretat de Koh Phanghan comprant un ganivet, una serra i bosses d’escombraries de gran mida abans de l’arribada del seu amic a l’illa per assistir junts a la festa de la Lluna Plena– i el crim hauria tingut lloc la nit del 3 d’agost.
Com ha reconegut en la seva confessió mantenia relacions sexuals de manera esporàdica amb el colombià, que va conèixer per Instagram, des de feia aproximadament un any. I hauria sigut al voler finalitzar aquestes relacions quan Arrieta l’hauria amenaçat de difondre imatges de tots dos de caràcter íntim, advertint-li que podria enfonsar la imatge pública de la seva família, molt coneguda a Espanya. Desesperat, Daniel hauria planejat l’assassinat durant les seves vacances a Tailàndia.
Després de recollir el cirurgià a l’aeroport, s’hauria dirigit amb ell a una habitació d’hotel a la platja de Hat Salat, on poc després moriria, com ha revelat el fill de Rodolfo Sancho, d’un cop fortuït. El seu amic hauria volgut tenir sexe amb ell, però s’hi va negar. Encegat per la ira, li hauria clavat un cop de puny que va provocar que Edwin caigués i perdés el coneixement després de colpejar-se el cap amb el lavabo.
Una hora després, i al veure que el colombià no reaccionava, va decidir desmembrar el seu cos en 14 trossos amb ajuda de ganivets i d’una serra –tal com ha detallat davant la policia va trigar tres hores a fer-ho–, els va distribuir en bosses d’escombraries i en una bossa de lona de viatge, escampant una part en un abocador i una altra al mar, per la qual cosa va comprar un caiac per 1000 dòlars a unes joves tailandeses.
Posteriorment, una vegada es va desfer de les restes mortals del seu amic, Daniel hauria tornat a l’hotel per netejar l’habitació –tot i que els investigadors haurien trobat restes de sang, greix i cabells al desaigüe–, i la va deixar dijous entorn de les nou del matí. Després acudiria a la festa de la Lluna Plena amb dues noies i hauria sigut posteriorment quan hauria denunciat a la comissaria la desaparició del seu amic.
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Inversió estratègica de futur Catalunya es postula com a pol industrial i tecnològic de referència en defensa
- Més de 300 subinspectors dels Mossos no treballaran demà
- "Entro i surto quan em ve de gust"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: El relat de Pedro Sánchez
- Després de la picada d’ullet del president Junts manté el veto al Govern i desconfia de les promeses de Sánchez: «No cola»
- Malalties respiratòries La grip dobla la incidència estimada de la setmana anterior i ja supera el nivell moderat de transmissió
- Funció pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada del 2,5% per a aquest any dels funcionaris
- Pesta porcina El sector porcí de la Catalunya central mostra la seva preocupació pel brot de pesta
