Als 66 anys
Mor Xavier Gabriel, propietari i fundador de l’administració La Bruixa d’Or de Sort

El propietari i fundador de l’administració La Bruixa d’Or de Sort, Xavier Gabriel, ha mort aquest dissabte als 66 anys. Conegut per ser el propietari de l’administració de loteria que més ven a Espanya, va ser pioner en la venda de dècims per internet i va aconseguir guanyar més de 60 milions d’euros per sorteig.
Gabriel també va introduir el ràfting a la comarca del Pallars Sobirà ajudant, així, la recuperació econòmica del territori. Amb 27 anys va deixar la banca pel món dels negocis i durant la seva trajectòria com a empresari ha rebut 32 premis. El 2002 va explicar les seves vivències al llibre ‘El creador de La Bruixa d’Or’ i va publicar ‘Les 13 claus de la Sort’ el 2008.
Notícia en redacció. Hi haurà ampliació.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032