A Barcelona
Detingut per agredir sexualment una dona amb qui va contactar en una pàgina de cites
Els Mossos d’Esquadra han detingut a Barcelona un home per agredir sexualment una dona amb qui havia contactat a través d’una pàgina de cites, i treballen amb la hipòtesi que hi podria haver més víctimes que encara no han presentat denúncia.
Segons informen aquest dissabte els Mossos, l’home, de 29 anys, va agredir sexualment la dona en dues ocasions el 4 de juliol, després d’haver contactat amb ella a través d’una pàgina de cites, i va ser detingut el 13 de juliol.
Hi podria haver més víctimes
En un primer moment, l’home arrestat es va guanyar la confiança de la víctima perquè les relacions sexuals fossin consentides, però després es va mostrar agressiu, fins a forçar i humiliar la dona quan ja no tenia el seu consentiment per continuar practicant sexe amb ella.
La Policia de la Generalitat treballa a més amb la hipòtesi que hi podria haver més dones que haurien sigut víctimes del ‘modus operandi’ utilitzat per aquest agressor, però que encara no han denunciat els fets.
Comportament agressiu
Els fets es van produir el 4 de juliol, quan el detingut i la víctima van contactar a través d’una pàgina de cites, i es van intercanviar després adreces i telèfons per continuar la comunicació.
Notícies relacionadesL’home va fer creure la dona que es tractava d’una persona vulnerable emocionalment per guanyar-se la seva confiança, fins a citar-se finalment amb ella en un lloc íntim per mantenir relacions sexuals. Si bé al principi aquestes van ser consentides, després el detingut va mostrar un comportament agressiu, fins al punt d’exercir la violència per consumar l’acte sexual.
Després de materialitzar la primera agressió sexual, el presumpte autor dels fets va amagar el telèfon mòbil de la dona perquè no se n’anés, i quan aquesta va intentar recuperar-lo, la va atacar per segon cop.
- LES CINC CLAUS TÀCTIQUES Lamine Yamal munta una botiga de llaminadures a Montjuïc
- 220 alumnes Tanca l’escola Mireia per falta d’alumnes després de 65 anys
- Crònica rosa El City motiva la ruptura de Guardiola
- Futbol El Madrid lliga l’arribada de Xabi Alonso per a aquest estiu
- Funció pública. Addicional al 2% Augment del 0,5% en el sou dels funcionaris
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Els comptes de Barcelona Collboni proposa un pressupost per al 2025 amb nou rècord i mesures d’ERC i els Comuns
- Crisi hídrica El Govern adverteix que al març tornaran les restriccions d’aigua si no plou
- Al Gran Sàhara El Govern investiga el segrest d’una dona a Algèria per part d’Estat Islàmic
- Tribunals Un jutjat investiga Joan Laporta per estafar 4,7 milions d’euros a una família que va guanyar la Primitiva