A Barcelona
Detingut per agredir sexualment una dona amb qui va contactar en una pàgina de cites
 
	Els Mossos d’Esquadra han detingut a Barcelona un home per agredir sexualment una dona amb qui havia contactat a través d’una pàgina de cites, i treballen amb la hipòtesi que hi podria haver més víctimes que encara no han presentat denúncia.
Segons informen aquest dissabte els Mossos, l’home, de 29 anys, va agredir sexualment la dona en dues ocasions el 4 de juliol, després d’haver contactat amb ella a través d’una pàgina de cites, i va ser detingut el 13 de juliol.
Hi podria haver més víctimes
En un primer moment, l’home arrestat es va guanyar la confiança de la víctima perquè les relacions sexuals fossin consentides, però després es va mostrar agressiu, fins a forçar i humiliar la dona quan ja no tenia el seu consentiment per continuar practicant sexe amb ella.
La Policia de la Generalitat treballa a més amb la hipòtesi que hi podria haver més dones que haurien sigut víctimes del ‘modus operandi’ utilitzat per aquest agressor, però que encara no han denunciat els fets.
Comportament agressiu
Els fets es van produir el 4 de juliol, quan el detingut i la víctima van contactar a través d’una pàgina de cites, i es van intercanviar després adreces i telèfons per continuar la comunicació.
Notícies relacionadesL’home va fer creure la dona que es tractava d’una persona vulnerable emocionalment per guanyar-se la seva confiança, fins a citar-se finalment amb ella en un lloc íntim per mantenir relacions sexuals. Si bé al principi aquestes van ser consentides, després el detingut va mostrar un comportament agressiu, fins al punt d’exercir la violència per consumar l’acte sexual.
Després de materialitzar la primera agressió sexual, el presumpte autor dels fets va amagar el telèfon mòbil de la dona perquè no se n’anés, i quan aquesta va intentar recuperar-lo, la va atacar per segon cop.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- FUTBOL Jordi Alba: «Em motiva més l’Hospi que continuar jugant. Tant de bo arribar a Primera»
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Denúncia sobre salut mental infanto-juvenil El nostre sistema de salut ens abandona
- Dues festes en una Els millors plans per a la Castaween
- Plans al cine Des del DeLorean fins a quedades cinèfiles
- CATA MAYOR La germandat del ferro, el foc i la tinta
- MODO by The N’ Company: menjar, brindar i ballar al mateix lloc
 
			