A Vallecas
Detinguda per matar un home i abandonar el cos en un parc de Madrid després de cremar-lo
La investigació va partir d’una dificultat afegida, ja que a la víctima li havien sigut extretes les peces dentals i els dits
La Policia Nacional ha detingut una dona per matar suposadament un home i abandonar el cos després de calar-li foc en un parc situat al carrer del Cerro del Murmullo del districte madrileny de Vallecas, on el van trobar carbonitzat el 29 d’agost del 2021.
La presumpta responsable dels fets ha sigut posada a disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó i a la presó ha sigut acusada d’un altre homicidi, informa la Prefectura Superior de Policia de Madrid.
La investigació va partir d’una dificultat afegida, ja que a la víctima li havien sigut extretes les peces dentals i els dits per evitar la seva identificació tot i que finalment els agents de la Policia Científica i d’Homicidis van aconseguir esbrinar-la.
Les indagacions van començar quan l’agost del 2021 una veïna que estava passejant per una pineda de Villa de Vallecas va observar que s’estava produint un incendi. Els agents que es van desplaçar al lloc van trobar entre les flames el cadàver de l’home.
Van comprovar que la víctima era un marí mercant de professió que se solia mantenir diversos mesos fora d’Espanya i recorria a persones del seu entorn com a destinatàries de l’ingrés de les seves nòmines mensuals.
Quan tornava a Espanya aquestes persones li feien entrega dels diners generats amb la seva feina, fet que en ocasions no passava, ja que es convertia en víctima de enganys continus.
L’agost del 2021 la víctima va arribar a l’aeroport de Madrid, on l’esperava una amiga, que s’havia convertit en els últims anys en la persona de confiança que rebia l’ingrés de les seves nòmines i s’apropiava constantment de manera indeguda d’aquests diners.
Després de trobar-se, tots dos es van desplaçar a la localitat madrilenya de Torrejón de Ardoz, on la presumpta autora dels fets tenia un local llogat i allà es va perdre la pista de la víctima.
Els agents van corroborar que va ser en aquest local on es va consumar l’homicidi i que posteriorment la dona va sol·licitar a un conegut mitjançant engany la utilització del seu vehicle particular per traslladar el cadàver dies després, amb el pretext d’una mudança.
Notícies relacionadesEn dies posteriors la dona va cobrir el cadàver i el va traslladar al vehicle fins a la pineda ubicada al carrer del Cerro del Murmullo, on el va cremar. A més va fer creure als pròxims al mort que la seva desaparició havia sigut voluntària i que continuava amb vida.
Després de nombroses gestions, els agents van detenir aquesta dona i van escorcollar el seu domicili i el local on es va produir l’homicidi, així com el vehicle utilitzat per traslladar el cadàver.
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Infarma 2025 Els nous fàrmacs per a l’obesitat són efectius per a la insuficiència cardíaca i els trastorns de salut mental
- Ordre estatunidenc L'American Space de Barcelona perdrà la subvenció de Trump en no acatar la directiva contra la inclusió
- Successos Mor una catalana en una allau mentre esquiava a Geòrgia
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- Congrés republicà Els crítics d’ERC preparen una candidatura per disputar a Junqueras el control del partit a Barcelona
- Futbol El Barça vol que Taylor Swift aparegui a la seva samarreta del clàssic
- Comissió d’investigació Cospedal compareixerà de nou davant del Congrés després dels nous àudios que la impliquen en l’operació Catalunya
- Els embassaments de Catalunya ja superen el 60% que permet declarar oficialment la fi de la sequera
- Art i música al Mediterrani Valeria Castro, Pau Vallvé i la Ludwig Band al Festival Portalblau 2025