Educació a Catalunya
La justícia aixeca les cautelars que impedien la retirada de concert a les escoles que segreguen per sexe
La consellera Anna Simó afirma que a partir del 6 de setembre «cap centre de secundària que separi nens i nenes rebrà diners públics»
La Generalitat retira el concert a les escoles que segreguen per sexe
La consellera d’Educació, Anna Simó, ha celebrat aquest dijous que, a partir del 6 de setembre, «cap escola de secundària que separi nens i nenes rebrà diners públics». La justícia ha donat la raó al departament i ha retirat les mesures cautelars que impedien la retirada del concert, aprovada l’octubre del 2021.
La resolució judicial no és definitiva perquè els centres afectats hi poden recórrer –i és obvi que ho faran–, però la consellera ha considerat l’aixecament de cautelars una victòria de la coeducació; i ha agraït en diverses ocasions la tasca feta pel seu antecessor, Josep González-Cambray, perquè això passi.
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Més de 300 subinspectors dels Mossos no treballaran demà
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Aquesta és la ciutat on és estiu tot l’any: té més de 300 dies de sol, una temperatura mitjana de 22 graus i un centre històric de postal
- Estudi de Stanford Vacunar-se contra l’herpes podria reduir el risc de demència i fins i tot frenar l’avanç de la malaltia
- Operada del peroné Aitana Bonmatí estarà cinc mesos de baixa i es perdrà el que queda de temporada
- Prensa Ibèrica llança Cauro, la seva nova agència que uneix creativitat i tecnologia
- Indústria agroalimentària La Generalitat avança una auditoria sanitària i més protocols a les granges catalanes per blindar-les contra la pesta porcina
