Al Prat
Detingut per robar tres rellotges d’alta gamma per valor de 240.000 euros dins d’un equipatge a l’aeroport de Barcelona
Detingut un conductor que va fugir després d’envestir un grup de joves a la sortida d’una discoteca de Cerdanyola del Vallès
Els Mossos han detingut a l’aeroport de Barcelona un noi de 22 anys amb antecedents per haver robat l’equipatge d’un viatger valorat en 245.000 euros i en el qual portava tres rellotges d’alta gamma per valor de 240.000.
La policia catalana ha informat aquest dissabte en un comunicat que el succés es va produir el dissabte 1 de juliol a la tarda a l’aeroport Josep Terradellas, quan un passatger estava fent els tràmits necessaris al taulell de facturació d’una companyia aèria a la terminal 1.
En aquell moment, un jove li va robar la maleta i el bolso que portava, davant la mirada d’altres viatgers.
La descripció que van oferir aquestes persones va permetre que la víctima retingués el jove als voltants del lloc fins a la ràpida arribada dels Mossos, que el van detenir.
Reincident
Notícies relacionadesEl jove acumula una trentena d’antecedents policials per delictes contra el patrimoni comesos l’últim any, la majoria a l’aeroport.
A l’equipatge recuperat hi havia tres rellotges d’alta gamma valorats en 240.000 euros, dos d’ells per valor de 100.000 euros cada un, i diners en metàl·lic
- Estil de vida natural La dieta d'Antoni Gaudí: extremadament senzilla i molt poc original
- Tercera setmana de conflicte La guerra al Pròxim Orient posa en qüestió l’aliança estratègica del golf amb els EUA
- De manera «imminent» El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la seva façana
- Rodalies Una avaria a l’R3 obliga a tallar la circulació entre Centelles i la Garriga
- Acte de protesta Veïns de Nou Barris reclamen una piscina pública prevista fa 40 anys i encara pendent de construir-se a Barcelona
