Succés
Detingut un home per agredir dos homes que havien molestat presumptament la seva nòvia a Tortosa
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dilluns el presumpte autor de l’agressió a dues persones durant aquest diumenge a la matinada al carrer Sant Blai de Tortosa (Tarragona). La policia local l’havia identificat i s’havien iniciat les diligències corresponents en una operació conjunta amb els Mossos.
Els fets es van produir quan una noia va alertar la seva parella que les dues víctimes l’estaven molestant quan anava pel carrer. El nòvio els va buscar i quan els va trobar els va clavar una pallissa.
El primer el va deixar inconscient després de donar-li diverses puntades de peu a la cara i al cap. La víctima té la mandíbula trencada i greus traumatismes. Segons ha informat l’Ajuntament de Tortosa, ha sigut traslladat a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.
- Entrevista Els assessors fiscals aconsellen sobre la campanya de la renda: "Habitatge i eficiència energètica són les deduccions més potents"
- Live action d’‘Enredados’ Els aspirants a la pel·lícula de Disney aguanten diverses hores de cua al càsting a Salou: «‘Si ens fan cantar, malament’»
- Guerra a l’Orient Mitjà L’Iran envia una nova proposta als EUA per desbloquejar les negociacions
- Radiografia de la TEC (IV) La Núria, tractada amb electroxocs: «M’és igual haver perdut memòria, jo el que volia és estar bé»
- Guia i consells On es concentra més el pol·len de plàtan d’ombra a Barcelona i com protegir-te en plena temporada d’al·lèrgies
