De matinada
Un mort i un ferit crític en un accident a la C-33, a Montcada i Reixac
El conductor d’un turisme ha mort aquesta matinada al sortir-se de la via el vehicle que conduïa per la C-33, a l’altura de Montcada i Reixac (Barcelona), i un acompanyant ha resultat ferit crític.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, el sinistre s’ha produït a l’altura del punt quilomètric 82,6 de la C-33, en sentit nord, i els Mossos han rebut l’avís a les 03.19 hores.
Per causes que encara s’estan investigant, el turisme, en què viatjaven dos ocupants, ha sortit de la via i ha xocat contra una tanca.
Com a conseqüència de l’accident, ha mort el conductor del cotxe, M. O., de 40 anys i veí de Vic, i l’acompanyant ha resultat ferit crític i ha sigut traslladat a l’hospital Vall d’Hebron de Barcelona.
A conseqüència de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions de Bombers de la Generalitat i quatre unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquesta nova víctima, són 67 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Presentació a Alstom El primer dels 10 trens llançadora de Ferrocarrils de la Generalitat a l’aeroport comença les proves
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Exercici El ‘boom’ dels locals ‘premium’ de barre arriba a Barcelona: “Aquí les dones se senten segures”
- A Madrid Detinguts un vigilant de La Finca i l’empleada de la llar d’Iker Casillas pel robatori de cinc rellotges de luxe
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
