Accidents de trànsit
Mor un motorista de 19 anys per un xoc frontal amb un cotxe a Llagostera

Un motorista de 19 anys ha mort després d’un xoc frontal amb un cotxe dissabte a Llagostera (Gironès). Segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT), els serveis d’emergències van rebre l’avís de l’accident al punt quilomètric 4,5 de la GI-681 a les 12.48 hores.
Per causes que encara s’estan investigant, la motocicleta i el turisme van col·lidir frontalment. Com a conseqüència de l’accident, el motorista, un veí de la població, va resultar ferit crític i va ser evacuat a l’Hospital Josep Trueta de Girona.
65 morts a la xarxa interurbana
Notícies relacionadesEl jove no va poder superar les lesions i va morir durant la matinada de dissabte a diumenge. Amb aquesta víctima, 65 persones han perdut la vida en accidents de trànsit aquest any a la xarxa interurbana de Catalunya, 22 dels quals són motoristes.
Fins al lloc de l’accident es van desplaçar una patrulla dels Mossos d’Esquadra, una dotació de Bombers de la Generalitat i l’helicòpter medicalitzat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Entrevista amb Anna Bacardit Càncer de mama metastàtic amb menys de 30 anys: «Mai em vaig trobar malament, per això no ho esperava»
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles