Excés de velocitat
Els Mossos multen un motorista que va tapar la seva matrícula 13 vegades per burlar-se d’un radar al Vallès
Trànsit incorpora nous radars lleugers que portaran les motos dels Mossos
Agafat dues vegades en tres minuts un motorista circulant a més del doble de la velocitat permesa
L’infractor haurà de fer front a una multa de 3.340 euros i li trauran vuit punts del carnet de conduir
Els Mossos d’Esquadra han multat un home que tapava amb la mà la matrícula de la seva moto quan passava pel radar que es hi ha entre Matadepera i Sabadell (Vallès Occidental), ja que superava el límit de velocitat. Ho va fer 13 vegades i els agents li han imposat una multa que supera els 3.000 euros. A més, havia modificat la motocicleta, que no complia les mesures reglamentàries.
Al març, el Servei Català de Trànsit va avisar els Mossos. Entre les fotos que va fer el radar, ubicat entre Sabadell i Matadepera (a la BV-1248), havien vist un conductor de moto que en tapava la matrícula amb la mà esquerra al moment en què passava per davant del radar, que saltava per l’excés de velocitat.
Notícies relacionadesHo va repetir fins a 13 vegades. L’última fotografia que va captar el radar és del 5 de maig. Els Mossos van trobar el conductor el dimarts de la setmana passada, el 16 de maig. Van trobar la moto a Sabadell i van decidir multar el conductor. El van denunciar per tapar la matrícula, per portar una placa no reglamentària i per modificar el tub d’escapament del vehicle, a més de l’excés de velocitat.
En total les sancions sumen 3.340 euros i la retirada de vuit punts del carnet. Són 2.100 euros per excés de velocitat, 1.040 per tapar la matrícula 13 vegades i 200 per tenir la moto en estat no reglamentari.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta
- La Farga i Gran Via 2 L’Hospitalet encadena dues vendes de centres comercials en un any
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
