l’Emília-Romanya
Almenys quatre ferits a l’estavellar-se un helicòpter durant les inundacions a Itàlia
Dos dels ferits per l’accident de l’helicòpter es troben en estat greu i ja estan rebent atenció mèdica especialitzada

Almenys quatre persones han resultat ferides a l’estavellar-se un helicòpter que participava en les tasques de reparació a la província italiana de Ravenna, a la regió nord-occidental de l’Emília-Romanya, escenari des de fa dies d’algunes de les pitjors pluges torrencials registrades en un segle, i que ja han deixat 14 morts i més de 15.000 evacuats entre avisos imminents de noves tempestes.
Segons han informat fonts dels cossos d’emergències, almenys dos dels ferits per l’accident de l’helicòpter es troben en estat greu i ja estan rebent atenció mèdica especialitzada. L’aparell s’ha estavellat als voltants de Belricetto di Lugo quan feia una intervenció per les avaries en la línia elèctrica provocades per la tempesta, informa ‘La Stampa’.
Notícies relacionadesA falta de la nova actualització d’aquest dissabte, les autoritats regionals han constatat inundacions a més de 40 municipis i desbordaments en una vintena de rius, en una catàstrofe que podria accelerar el retorn de la primera ministra, Giorgia Meloni, ara mateix en la cimera del G-7 a Hiroshima.
Queda pendent de registrar una nova víctima mortal, un home mort després de rebre l’impacte d’un arbre caigut pel fort vent a la província de Reggio de Calàbria, al sud del país, segons han informat els bombers locals al mateix mitjà, si bé encara no ha sigut inclòs en la llista oficial de víctimes per la tempesta.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV