Successos
Un submarinista mor i dos més resulten ferits a Cadaqués

Un submarinista ha mort aquest dijous i dos més han resultat ferits a Cadaqués (Alt Empordà). Els fets han passat poc abans de les 11.30 hores quan eren a l’illa del Cullaró, al nord de la cala Culip.
El submarinista mort ha patit algun tipus de problema i els altres dos han pujat a la superfície sense fer la descompressió, segons han confirmat des de Salvament Marítim a ‘Diari de Girona’, diari del grup Prensa Ibérica.
Notícies relacionadesArran del succés, s’han activat els efectius d’emergències i s’han desplaçat fins a la zona la Salvamar Anilam i els GEAS de la Guàrdia Civil, entre d’altres.
El submarinista mort té 60 anys. Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital de Figueres.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick elogia Joan Garcia en un altre matí sense Ter Stegen en el camp d’entrenament
- Previsió meteorològica Toca sostre: el pronòstic del Meteocat per a les pròximes hores a Catalunya
- Localitzat amb un dron Mor un jove de 23 anys ofegat a la platja de la Barceloneta
- Successos L’home assassinat a Consell de Cent era un fugitiu de la màfia balcànica acusat d’assassinat