Successos
Un submarinista mor i dos més resulten ferits a Cadaqués
Un submarinista ha mort aquest dijous i dos més han resultat ferits a Cadaqués (Alt Empordà). Els fets han passat poc abans de les 11.30 hores quan eren a l’illa del Cullaró, al nord de la cala Culip.
El submarinista mort ha patit algun tipus de problema i els altres dos han pujat a la superfície sense fer la descompressió, segons han confirmat des de Salvament Marítim a ‘Diari de Girona’, diari del grup Prensa Ibérica.
Notícies relacionadesArran del succés, s’han activat els efectius d’emergències i s’han desplaçat fins a la zona la Salvamar Anilam i els GEAS de la Guàrdia Civil, entre d’altres.
El submarinista mort té 60 anys. Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital de Figueres.
- FÓRMULA 1 Alonso sortirà últim en el seu possible adeu a Montmeló
- HANDBOL El Barça guanya en pròrroga i es jugarà el ceptre europeu contra el Füchse
- WATERPOLO El Barceloneta guanya la segona Champions de la seva història
- Rodrigo Hernández, Capità de la selecció espanyola: "Espanya té vertigen, atreviment i un cert punt d’inconsciència"
- Països Baixos, el paradigma de la dissort
