Seguretat viària
Un xoc provocat per un cotxe en direcció contrària causa dos morts a l’A-2
Conducció temerària: Un cotxe circula amb dos ocupants asseguts a les finestretes a Saragossa

Dues persones han mort aquesta matinada de diumenge en un xoc frontal provocat per un cotxe que circulava contra direcció a l’A-2 a Granyanella (Segarra). L’avís de l’accident s’ha rebut a les 3.27 hores al quilòmetre 516 de l’A-2, entre Cervera i Tàrrega.
Per causes que es desconeixen, el conductor circulava erròniament en direcció Barcelona pels carrils que van en sentit Lleida. Segons les primeres informacions, les víctimes són un home de 50 anys –el conductor del vehicle infractor– i un jove de 19 anys, l’acompanyant de l’altre turisme. El conductor, de 28 anys, ha resultat ferit de gravetat i ha sigut traslladat pel SEM a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Els Mossos d’Esquadra investiguen les causes del sinistre i amb aquestes dues morts són ja 51 les víctimes mortals en accidents de trànsit a les carreteres i autopistes de Catalunya aquest 2023.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos