Tall a Rodalies
Atropellament mortal en un pas a nivell ferroviari de Montcada i Reixac
Al desembre ja hi va haver un altre atropellament mortal
Testimonis d’aquell atropellament: «Ha sigut una fuetada tremenda»

Una persona ha mort a Montcada i Reixac atropellada per un tren a prop de l’estació homònima d’aquesta població barcelonina. Adif ha informat d’un «accident» en un «punt no autoritzat de pas»: presumptament la víctima ha creuat les vies per la superfície, sense utilitzar el pas previst.
L’atropellament mortal, passades les tres, ha obligat a interrompre la circulació a les línies R2 i R2 Nord de la xarxa de Rodalies entre Montcada i Reixac i l’estació de Sant Andreu Comtal. El retard als trens afectats pot superar els 30 minuts. El tall afecta també els trens de l’R11.
Notícies relacionadesEstá interrumpida la circulación de las líneas R2 y R2 Nord del núcleo de Barcelona entre Montcada i Reixac y Sant Andreu Comtal por el accidente de una persona en un punto no autorizado de paso.
— INFOAdif (@InfoAdif) 20 de abril de 2023
Una hora després Rodalies ha anunciat que quedava restablerta la circulació entre les dues estacions, però només per una via, cosa que comporta retards notables. L’operadora estima que poden superar els 45 minuts a tota l’R2, l’R2N i l’R11.
📢ATENCIÓ!
— Rodalies Catalunya (@rodalies) 20 de abril de 2023
🚆🔴 R2, R2 Nord i R11: Restablerta la circulació per una via entre Montcada Reixac i St. Andreu Comtal, amb afectacions que poden superar els 45 minuts a la resta de la línia.
[Hi haurà ampliació]
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables