Cel lleugerament ennuvolat
Catalunya arrenca la segona fase de la Setmana Santa sense pluja i amb pujada de les temperatures
Operació sortida Setmana Santa 2023: última hora sobre el trànsit, retencions, talls i accidents, en directe

La segona fase de l’operació sortida de la Setmana Santa arrencarà demà a Catalunya i ho farà sense pluges, amb el cel lleugerament ennuvolat i una pujada de les temperatures. Aquest augment de les temperatures serà general a tot Espanya.
Segons el Meteocat, demà dijous 6 d’abril, el cel estarà entre mig i molt ennuvolat fins al final del matí, però a primera hora de la tarda el cel serà serè i amb pocs núvols. Malgrat això, hi haurà núvols en punts de muntanya, sobretot al Prepirineu oriental i el prelitoral nord, on quedarà entre mig i molt ennuvolat.
A més, des de primera hora del matí i un altre cop a partir del capvespre es podran formar alguns núvols baixos al Camp de Tarragona i punts del litoral i el prelitoral central. El vent serà, en general, fluix.
Per aquest dijous s’espera alguna rosada feble en punts de l’interior del quadrant nord-oest. A més, la temperatura mínima pujarà entre lleugerament i moderadament, i la màxima serà similar, si bé localment podrà queda més baixa. La visibilitat serà bona o excel·lent.
Quant al divendres 7 d’abril, al llarg de la jornada creixeran alguns núvols alts que puntualment podran deixar el cel ennuvolat, però en general el cel estarà més destapat que dijous.
Les temperatures mínimes seran similars o lleugerament més baixes que el dia abans (5 o 6 graus), però les màximes pujaran lleugerament: oscil·laran entre els 16 graus (al litoral) i els 19 i 22 a l’interior.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos