Avenç meteorològic
L’Aemet llança una alerta màxima del temps a Espanya: podria afectar de ple la Setmana Santa
Canvi de temps i de temperatures a Espanya que pot tenir impacte en els plans de vacances de Setmana Santa. L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha llançat una alerta per baixada de les temperatures i les precipitacions que preveu que vagin irrompent a l’escenari aquests pròxims dies.
El contrast serà notable. Des dels dies recents en què semblava que s’havia avançat l’estiu, amb temperatures entorn dels 30 ºC fins a una imminent baixada significativa dels termòmetres. Es preveu un descens de més de 10 ºC, de manera que el contrast serà de consideració.
Notícies relacionadesQueda per veure l’evolució, però ja s’està produint un descens tèrmic que està causant les primeres gelades al centre del país i algunes nevada al Pirineu.
La situació s’accentuarà especialment el cap de setmana, quan l’Aemet avança que les pluges poden arribar, estenent-se per bona part del territori. Això sí, les precipitacions seran de poca consideració, a excepció d’una possible DANA (depressió atmosfèrica aïllada en nivells alts) que podria arribar al sud del país de forma puntual.
- Ocupació pública El Govern aplicarà les 35 hores a 250.000 funcionaris a l’abril
- Omplir el dipòsit de dièsel costa de mitjana més de 90 euros
- Mobilitat vacacional Dues vagues de ‘handling’ amenacen la Setmana Santa
- La banca redueix els seus préstecs ‘tòxics’ als nivells més baixos des del 2013
- Cost de la vida La guerra de l’Iran dispara fins al 3,3% els preus al març a Espanya
