Previsió meteorològica
La predicció de Roberto Brasero per a Setmana Santa: anuncia una «doble bona notícia»
Arriben canvis per al primer ‘cap de setmana’ de Setmana Santa
Passarà aquest dijous: l’Aemet avisa aquestes zones

La Setmana Santa arriba i tots ens preguntem si plourà i quan ho farà per acabar de quadrar els plans vacacionals.
El meteoròleg d’Antena 3 Roberto Brasero coneix l’expectació, i porta novetats. Plourà una mica en el primer cap de setmana de la Setmana Santa, però, per a alleujament dels confrares i germandats el gruix de les pluges d’abril caurà una vegada passats els dies de festa.
Les temperatures començaran aquest dimarts una notable escalada, destaca Brasero, tot i que en les comunitats mediterrànies es notaran els canvis tèrmics un dia més tard.
Notícies relacionadesDimecres i dijous seran dies clarament preestivals, amb temperatures pròpies de finals de juny. Dimecres arribaran les primeres precipitacions a Galícia, que divendres i dissabte s’aniran estenent en regions del Cantàbric. Al llarg del cap de setmana, les precipitacions aniran de més a menys per desembocar en un diumenge de pluges ja molt aïllades a Espanya. I per al començament de la setmana següent, encara menys.
La resta d’abril
Per a la resta del mes d’abril, Brasero es fa eco del pronòstic de l’Aemet, que, recollint la previsió del Centre Europeu de Predicció a mitjà termini, augura pluges per sobre de la mitjana mensual en el terç occidental de la península. El meteoròleg resumeix així el que ens espera: «Seria una doble bona notícia: que no plogui per Setmana Santa i que ho faci després amb abundància».
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Testimonis L’Illa Glòries comença a bategar amb les primeres mudances de nous veïns
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- La paradoxa d’Ana Obregón
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Vigents des del 2022 La banca confia que les mesures d’alleujament hipotecari per a classes mitjanes decaiguin al novembre
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"