Investigació oberta
Saül Gordillo denuncia el digital ‘Principal’ per acomiadament improcedent i per vulnerar la presumpció d’innocència
El periodista reclama una indemnització per danys morals de 450.015 euros
El periodista Saül Gordillo ha presentat una demanda contra el digital que dirigia, ‘Principal’, al considerar que el seu acomiadament del mitjà digital va ser «nul o improcedent». Segons han explicat fonts d’aquest mitjà, Gordillo els ha reclamat una indemnització per danys morals de 450.015 euros i ha al·legat que amb el seu acomiadament se li van vulnerar els drets fonamentals de defensa, a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la presumpció d’innocència.
Gordillo va ser destituït al gener després de dues denúncies d’agressió sexual de redactores del diari digital. El periodista també ha acusat els mitjans d’haver realitzat un seguiment informatiu del cas «parcial, tendenciós i incriminatori».
Notícies relacionadesSegons ‘Principal’, Gordillo ha lamentat que l’empresa «es va posar en contacte amb una de les parts en conflicte, en aquest cas les denunciants, oferint suport, assistència i assessorament, en el que», sempre segons l’imputat, «suposa una acció discriminatòria» respecte a la seva persona.
Les fonts també han assenyalat que l’exdirector de Catalunya Ràdio i de l’agència ACN té «ansietat» pel «linxament mediàtic».
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Investigació pel 29-O "Un puto desastre serà això presi", va escriure Mazón a Feijóo en la dana
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
