Sense peatges
Multats 61 vehicles pel nou límit de velocitat a l’AP-7
El Servei Català de Trànsit no descarta posar límits de 80 km/h en algunes vies ràpides
El director del Servei Català de Trànsit (SCT), Ramon Lamiel, ha xifrat en 61 els vehicles multats des que va entrar en vigor divendres el límit de velocitat a 100 quilòmetres per hora a l’AP-7 de Martorell a Gelida (Barcelona), que es mantindrà els divendres a la tarda, els dissabtes al matí i els diumenges a la tarda.
En una entrevista a Catalunya Ràdio aquest dissabte, ha concretat que els vehicles multats són 56 vehicles petits i cinc camions. Lamiel també ha afirmat que aquests 61 multats formen part dels 2.300 controls «de seguiment específic tant dinàmic com estàtic» que el SCT ha realitzat des de divendres a la tarda en aquest tram, després de l’aplicació de la nova mesura.
Per això ha celebrat que «el 97% dels conductors respecten la mesura, que es va per bon camí», i ha recordat que la nova limitació busca garantir la seguretat dels conductors.
Sobre si veu necessari rebaixar la velocitat en altres trams de les carreteres catalanes, ha explicat que des del SCT no descarten rebaixar-la a 80 quilòmetres per hora «quan la densitat de vehicles és alta» per evitar col·lisions, tot i que rebutja la mesura moment.
- Salut mental Els científics coincideixen: llegir, escoltar música i visitar museus són hàbits que ajuden a frenar l’envelliment
- Detenen una dona acusada de robar 920 euros d'una parròquia de Barcelona que havien de servir per pagar les excursions d'uns nens
- Garriguella estrena un mirador dedicat als 380 búnquers de la Línia Pirineus
- Per què la cançó "Cargol, treu banya" torna a ser un èxit entre els joves?
- Drogues i neurologia Una dosi única de psilocibina deixa empremta al cervell un mes després
