Detingut en un tren
Cau un atracador que assaltava farmàcies armat i tapat amb una mascareta a Barcelona
L’arrestat, que acumula 48 antecedents policials, va robar en 11 establiments a la capital catalana i a Terrassa

Els Mossos d’Esquadra han detingut un presumpte atracador que acumula 48 antecedents policials acusat d’assaltar 11 farmàcies de Barcelona i de Terrassa. Segons la policia, l’arrestat amenaçava els dependents amb armes de foc simulades o armes blanques.
Els Mossos han informat que el presumpte lladre –que es troba en presó provisional– va ser detingut en un vagó dels Ferrocarrils de la Generalitat a l’estació de Sarrià. Els agents havien muntat un dispositiu per localitzar-lo després que perpetrés el seu onzè atracament.
El detingut va aconseguir gairebé 10.000 euros amb els robatoris. El presumpte lladre solia assaltar els establiments tapat amb una mascareta o una caputxa. Tot i així, els testimonis dels robatoris han sabut reconèixer-lo. Després d’intimidar els farmacèutics amb una arma, s’emportava els diners de la caixa enregistradora.
Des de juliol del 2022
El primer dels atracaments que se li atribueix el va cometre el 14 de juliol del 2022 en una farmàcia del carrer Aribau, al districte de Sarrià-Sant Gervasi. L’endemà va intentar un altre assalt en un establiment de Terrassa, en aquella ocasió amb un ganivet a la mà.
Entre juliol i setembre del 2022 va atracar tres farmàcies més al districte de Sarrià-Sant Gervasi, de les quals es va emportar 4.800 euros. Va reprendre els assalts a principis d’aquest any amb un nou robatori al mateix barri.
Entre els mesos de febrer i març, el presumpte atracador va assaltar cinc farmàcies més, fins que dilluns els Mossos el van detenir després de robar, amb una arma de foc simulada, a un altre establiment del qual va agafar 100 euros. Després d’aquest últim atracament es va dirigir als Ferrocarrils de la Generalitat per viatjar amb tren a Terrassa, trajecte en què va ser detingut abans d’arribar a l’estació Les Planes. A l’escorcollar-lo, els agents li van trobar 500 euros en efectiu, una pistola semiautomàtica simulada i la fulla d’un cúter.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura