Col·lapse
El turisme de sequera es posa de moda al pantà de Sau i obliga a controlar l’accés de vehicles

«M’ha impactat veure el pantà així. Fa llàstima». Ramon Ferrer ha vingut de Barcelona amb un grup d’amics per visitar el pantà de Sau, que ara es troba als nivells més baixos d’aigua de la seva història. Com ell, centenars de persones visiten la zona pel mateix motiu.
El turisme de sequera s’ha convertit en tot un fenomen al pantà de Sau i, per això, la Diputació de Barcelona ha hagut d’implementar abans de temps el control d’accés de vehicles, que normalment es posava en marxa per Setmana Santa i a l’estiu.
L’alcalde de Vilanova de Sau, Joan Riera, lamenta que molts turistes venen per fer-se la foto. «Ens col·lapsen la carretera, que és estreta i acaba en un carrer sense sortida,» afegeix. Per tot això, demana civisme i respecte pels veïns.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»