A partir de l’1 de febrer
Sitges també prohibirà els patinets elèctrics en autobusos urbans
La mesura serà vigent durant sis mesos, mentre s’elabora la normativa reguladora
L’Ajuntament de Sitges, seguint les recomanacions de l’Autoritat Metropolitana del Transport (ATM), prohibirà a partir de l’1 de febrer accedir als autobusos urbans amb patinets elèctrics.
La restricció s’aplica arran de l’explosió d’un patinet elèctric a l’interior d’un vagó de ferrocarrils de la Generalitat el novembre passat. L’ATM recomana aquesta mesura fins que els patinets elèctrics reuneixin més garanties de seguretat a nivell tècnic.
En aquest sentit, l’entitat s’ha fixat un termini de sis mesos per establir una normativa que reguli l’accés d’aquests vehicles de mobilitat personal al transport públic.
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- «El cap d’any més gran de la història» Una festa de Cap d’Any a Barcelona convida gratis els avis i premia la família més gran
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Nous hàbits de criança La falta de límits a casa tensiona la gestió de l’aula a infantil
