Tarragona
Deu ferits i un detingut en un incendi provocat a Reus
L’origen del foc, la recàrrega d’un encenedor
Un incendi en una vivenda a l’avinguda del Cardenal Vidal i Barraquer de Reus (Tarragona) s’ha saldat amb deu persones ferides, una en estat crític, i un home detingut com a presumpte autor de l’origen del foc, acusat dels delictes de lesions per imprudència greu i danys.
Segons ha informat els Mossos d’Esquadra, els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís de l’incendi en un edifici de vivendes a les 16.43 hores, i han extingit les flames, que ha cremat una habitació del primer pis i ha provocat molt fum a l’edifici.
Al lloc del succés, que ha provocat el desallotjament d’una trentena de persones, han treballat nou dotacions dels Bombers.
Després del suport als serveis d’emergències per evacuar els afectats en l’incendi, els Mossos d’Esquadra han obert una investigació i han detingut un home pels delictes de lesions per imprudència greu i danys.
Un dels ferits ha sigut traslladat a l’hospital Vall d’Hebron de Barcelona en estat crític.
Segons informa el ‘Diari de Tarragona’, el detingut hauria intentat recarregar un encenedor de forma temerària i aquesta acció ha motivat l’incendi, que ha arrasat una habitació i ha provocat el posterior desallotjament de l’immoble.
- Presentació per a Espanya El primer Pans & Company de Barcelona es reinventa com Pans a la plaça d’Urquinaona
- Nòvies boho Parfois obre a Barcelona la seva primera pop-up amb la nova col·lecció Bridal: faldilles de gasa amb cua de volants, tops eteris i fins i tot un quimono de seda
- Investigació Confinades 1.700 persones en un creuer a Bordeus després de la mort d’un passatger i la sospita d’un brot de norovirus
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
- Partit en dos des del 2020 Les esperades obres del pont del Petroli de Badalona començaran al juny: «Recuperem el patrimoni sentimental de la ciutat»
