tribunals
Un jutjat de Barcelona investiga el periodista Saül Gordillo per presumpta agressió sexual
Dues exredactores del diari digital on treballava el periodista van presentar una denúncia contra ell
El Jutjat d’Instrucció número 6 de Barcelona ha rebut per repartiment la denúncia d’una redactora del diari digital ‘Principal’ contra l’exdirector de l’esmentat mitjà i exresponsable de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, acusat de presumpta agressió sexual, i ha obert una investigació. El magistrat Miguel Ángel Tabares Cabezón haurà de decidir si cita a declarar el periodista, a qui se li atribueix haver abusat de la seva subordinada el passat 20 de desembre a la sala Apolo, a l’avinguda del Paral·lel durant una festa d’empresa.
Alguns redactors d’aquest mitjà digital van estar aquella nit en aquesta discoteca. A la festa s’hi va afegir Gordillo. Va ser allà on presumptament el periodista va fer tocaments a la jove treballadora, per dins dels pantalons i sense dir res. La redactora, segons el seu relat, es va quedar bloquejada fins que va aconseguir allunyar-se’n. Va patir una atac d’ansietat, segons la denúncia que va presentar al cos policial de la Generalitat. L’endemà va acudir a un Centre d’Atenció Primària (CAP). Els Mossos han analitzat les imatges de l’incident a l’interior del local d’oci.
Acomiadat
Notícies relacionadesEls agents van citar a declarar el periodista. Durant aquest primer interrogatori, Gordillo, de 50 anys, va negar els fets denunciats i va requerir a la policia que analitzés les gravacions registrades per la sala per demostrar la seva innocència. El director del ‘Principal’ va ser acomiadat de l’empresa després d’una investigació interna.
Al cap d’uns dies, una altra jove redactora del mateix diari digital va presentar una altra denúncia per presumpta agressió sexual que va passar aquella mateixa nit. En aquest cas, els fets es van produir quan Gordillo va acompanyar la redactora a casa seva en cotxe, segons les fonts consultades per aquest diari. Es desconeix si aquesta denúncia s’unirà o no a la primera.
- Figura icònica Van Morrison torna a Barcelona després de nou anys d’absència
- Previsió de risc El Govern aixeca les restriccions de mobilitat perquè el temporal de vent «va a la baixa»
- Demografia El 50% de la població mil·lennista a Catalunya ha nascut a l’estranger
- THE CONVERSATION La nostra salut depén del barri on vivim
- Extrems climàtics Catalunya ha viscut en tot just un mes i mig 10 borrasques amb nevades, pluges torrencials, inundacions i vents huracanats
