Nou sistema
La T-Jove serà el primer bitllet de transport que no es vendrà en cartró i només estarà disponible en la T-Mobilitat
L’ATM recomana als usuaris que es donin d’alta en el nou títol digital en les pròximes setmanes

La T-Jove serà el primer títol de transport públic que deixarà de vendre’s en format cartró i serà exclusiu a través de la T-Mobilitat, el nou sistema de bitllet digital, segons ha informat l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona aquest divendres en un comunicat.
El canvi es farà entre el gener i el febrer del 2023, i l’ATM ha demanat els usuaris d’aquest bitllet que es donin d’alta a la T-Mobilitat durant les pròximes setmanes per continuar utilitzant aquest títol que, per cert, pròximament ampliarà l’edat dels seus usuaris fins als 30 anys –actualment acaba als 24–.
El nou sistema permet viatjar de moment per tota la xarxa ferroviària de l’ATM de Barcelona, la xarxa de bus de l’àrea metropolitana de Barcelona i diversos serveis d’autobús de la resta de corones.
📣La T-jove serà el primer títol de transport que es deixi de vendre en cartró i que funcionarà només amb #Tmobilitat
— T-mobilitat (@T_mobilitat) 16 de diciembre de 2022
❗️El títol de cartró es deixarà de vendre a principis de 2023. Dona't d'alta ja al nou sistema i carrega la T-jove al gener.
➕Info👉https://t.co/7sjE0N8k0F pic.twitter.com/g7kiiuTh47
Barcelona Renfe Trens Autobusos Rodalies Metro Transport públic Transports T-Mobilitat Ferrocarrils de la Generalitat
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032