Com Siurana

Rupit tampoc vol ser un dels pobles més bonics d’Espanya

zentauroepp53781495 rutas rupit200617082444

zentauroepp53781495 rutas rupit200617082444

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Rupit (Osona, Barcelona) s’ha afegit a Siurana (Priorat, Tarragona) i també ha rebutjat formar part de la llista dels pobles més bonics d’Espanya. Així ho ha explicat Albert Marcé, l’alcalde d’aquest municipi de 300 habitants que rep cada any 150.000 visitants, la major part, en caps de setmanes i dies festius, segons publica VilaWeb.

Notícies relacionades

«Ens fa por la repercussió que pugui tenir. No és que no vulguem turistes; de fet, vivim del turisme. Però hem de ser conscients de les nostres limitacions», explica Marcé, segons recull aquest mateix mitjà.

No obstant, Rupit sí que participarà en el premi de millor poble turístic del món de l’Organització Mundial del Turisme, que reconeix el compromís de sostenibilitat i l’encant de municipis rurals. En aquest sentit, l’alcalde reivindica que últimament s’han portat a terme millores d’adaptació al poble per fer-lo accessible a persones amb discapacitats visuals o auditives.