Agressió sexual a Gelida
Els Mossos busquen un home per una violació durant la nit de Halloween
La víctima va ser abordada a la via pública al centre de la localitat barcelonina dimarts passat a la matinada

Els Mossos d’Esquadra busquen un home acusat de violar una noia de 19 anys durant la nit de Halloween a la localitat barcelonina de Gelida. Fonts de la policia catalana han informat a Efe que el succés va tenir lloc dimarts a la matinada al nucli urbà de la població, on la noia va patir l’agressió sexual a la via pública.
La jove va ser atesa en primera instància en un centre hospitalari. Posteriorment, va formalitzar la seva denúncia per l’agressió davant els Mossos. La víctima va denunciar els fets l’endemà de patir-los, el 2 de novembre, segons va informar el diari ‘Ara’.
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació. No consten detinguts per ara.
Temes:
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Un pla que va impulsar el Govern Aragonès El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- Baròmetre de juny Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- Mobilitat Unes obres al metro de Barcelona tallaran la L4 i la L11 durant tot juliol i agost
- Urbanisme BCN pagarà un milió per reparar l’acabat de reformar carrer de Pi i Margall