Accident a Seva
Mor un conductor atropellat pel seu propi camió a la C-17
El transportista va aparcar el vehicle al voral i el va arrossegar el remolc, que no estava frenat

El conductor d’un camió va morir aquest divendres a la tarda atropellat a la C-17 a l’altura de Seva, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) aquest dissabte en un comunicat. L’home, de nacionalitat italiana, va parar al voral el seu camió amb remolc, que no estava frenat. Al baixar, va ser arrossegat pel remolc.
L’accident va succeir en el punt quilomètric 42,5 de la C-17, a la població osonenca de Seva. Els Mossos d’Esquadra van rebre avís de l’accident a les 18.39 hores. La policia investiga què va passar perquè el conductor quedés atrapat pel remolc. El mort era l’únic passatger que anava a bord del vehicle.
Tres patrulles dels Mossos, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques es van desplaçar al lloc de l’atropellament. Els equips d’emergències van alliberar el conductor atrapat pel remolc, però no van aconseguir salvar-li la vida. Ja són 133 els morts en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."