Estampa hivernal al Pirineu
Arriba la neu a cotes mitjanes de Catalunya: primeres imatges
La precipitació ha caigut a bona part de la serralada i ha obligat a posar cadenes a la C-28 al Port de la Bonaigua
La primera nevada de la temporada en cotes mitjanes i altes ha deixat una estampa hivernal al Pirineu quan encara no ha acabat el setembre.
El canvi de temps ha fet caure el termòmetre per sota dels zero graus, i amb l’arribada de precipitacions dijous a la nit i durant la matinada, les muntanyes han quedat ben enfarinades.
Fins i tot ha fet falta posar cadenes en alguns trams de la C-28 al Port de la Bonaigua (Pallars Sobirà) més amunt dels 1.800 metres d’altura.
Notícies relacionadesEstacions d’esquí com la Molina (Cerdanya) han mostrat imatges de zones emblemàtiques com el Niu de l’Àliga ben nevat.
L’estació obrirà el telecabina a la tarda fins a les deu de la nit amb motiu de la Nit Pirineu, perquè la gent pugui acostar-s’hi a veure les primeres neus.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»