Per Sergi Mas
‘El pòdcast d’El Periódico’: restriccions per a addictes al tabac

Cada any moren a Espanya gairebé 70.000 persones a causa del tabac. 70.000 persones són moltíssimes. ¿Morts evitables? Sens dubte, resulta més fàcil deixar aquesta addicció. Avui, tres periodistes ens explicaran diferents arestes de la llei antitabac en el pòdcast d’El Periódico.
Catalunya prepara una llei per prohibir el tabac a les terrasses. I l’hostaleria i l’oci nocturn són els sectors que han reaccionat abans a l’anunci del conseller de Salut, Josep Maria Argimon. Alguns hotelers estan emprenyats i creuen que la mesura els reduirà la clientela, però d’altres pensen que un bar és un bar, i que la gent no deixarà d’asseure’s a les terrasses tot i que ja no hi pugui fumar. Però tot té els seus punts favorables i desfavorables.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast i Apple Podcast.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament