Accident

Mor el conductor d’una moto a l’AP-7 a La Roca del Vallès

Amb aquesta víctima, són 123 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya

Mor el conductor d’una moto a l’AP-7 a La Roca del Vallès
1
Es llegeix en minuts
Europa Press

El conductor d’una moto ha mort en un accident aquest dimecres a l’autopista AP-7 a l’altura de La Roca del Vallès (Barcelona), segons ha explicat el Servei Català de Trànsit (SCT) en un comunicat.

Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís cap a les 15.32 hores, quan, per causes que encara s’estan investigant, hi va haver un accident amb una moto implicada. Arran de la incidència, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra i l’helicòpter i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Notícies relacionades

Respecte a l’afectació viària, hi ha hagut diferents restriccions a l’AP-7 a La Roca en sentit sud i això ha provocat uns 3 quilòmetres de retencions

Amb aquesta víctima, són 123 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons dades provisionals de Trànsit.