‘El pòdcast d’El Periódico’
‘El pòdcast d’El Periódico’: s’acosten nous temps a la Gran Bretanya
Després de la mort de la reina Isabel d’Anglaterra, arriba l’hora del rei Carles III: a ‘El pòdcast d’El Periódico’ ens preguntem: ¿Serà el rei Carles capaç de salvar la corona?
I, per conèixer les claus del que pot passar, ho fem amb tres dones, tres periodistes, que ens orientaran sobre el futur a curt o mitjà termini del Regne Unit. Elles són: Marta López, Directora del suplement Entendre-hi +; Laura Puig, enviada especial d’El Periódico a Edimburg, i Begoña Arce, la nostra corresponsal a Londres.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast i Apple Podcast.
Temes:
- Agricultura Romualdo va deixar l’obra per dedicar-se al cultiu del festuc: “Ho veig molt bo, tremendament bo”
- Conflicte a l’escola catalana El Govern rebutja reunir-se aquest dimarts amb els sindicats de la vaga de docents a la UB per reobrir la negociació
- Drets laborals Ignacio de la Calzada, advocat laboralista: «Tres canvis il·legals en el teu horari que la teva empresa no pot fer»
- Una temporada d’esquí atípica al Pirineu: neu rècord però amb molts tancaments
- Zona blava Barcelona començarà a cobrar per aparcar a les platges des de l’1 d’abril: horaris, carrers i preus
