Alerta
La Guàrdia Civil busca aquestes dues persones ‘perilloses’ per diversos atracaments en estacions de servei
Coneguts com ‘els Bonnie & Clyde portuguesos’, van armats i són sospitosos d’almenys tres assassinats a Braganza
«Sol·licitem la col·laboració per localitzar dues persones de nacionalitat portuguesa relacionades amb 4 atracaments en estacions de servei a les províncies de Toledo, Badajoz i Sevilla». Són un home de 42 anys i una dona de 40 i estan considerats perillosos. Aquest és el missatge d’alerta que ha enviat la Guàrdia Civil per avisar que els coneguts com a ‘Bonnie & Clyde portuguesos’ es troben a Espanya i es dirigeixen cap al nord, pel que sembla, cap a la frontera amb França.
Es tracta de Sidney Alberto i Nélida Cristina, nòvios des dels 11 anys. A finals de juliol, van ser els presumptes autors de tres assassinats a Braganza, al nord de Portugal. El seu últim atracament a l’Algarve va ser en una estació de combustible a Almancil l’1 d’agost i va ser filmat per les càmeres de circuit tancat de televisió, que els van captar amb armes de foc i ganivets per amenaçar el personal i emportar-se els diners de la caixa enregistradora.
Notícies relacionadesLa parella, que és drogodependent, comet els delictes sense temor de ser reconeguts, ja que no es tapen la cara durant els robatoris.
La policia lusitana també va acusar la parella el 2018 de matar Vítor Horta, de 70 anys, que suposadament era amant de la dona.
- El noi malalt de tètanus millora i evoluciona satisfactòriament
- Detingut un jove de 17 anys per violar una menor a l'estació d'autobusos de Lloret
- Millores en el temps de migdia Taules rodones i vaixella blanca en lloc de les sorolloses safates metàl·liques: així són els nous menjadors escolars de Barcelona
- A Barcelona L’Institut Català de la Salut ha de pagar 85.000 euros a un pacient amb afàsia per diagnosticar tard un ictus a la Vall d’Hebron
- Gastronomia El restaurant de Catalunya que només serveix calçotades: tradició, brases i salsa secreta
