Alerta
La Guàrdia Civil busca aquestes dues persones ‘perilloses’ per diversos atracaments en estacions de servei
Coneguts com ‘els Bonnie & Clyde portuguesos’, van armats i són sospitosos d’almenys tres assassinats a Braganza
«Sol·licitem la col·laboració per localitzar dues persones de nacionalitat portuguesa relacionades amb 4 atracaments en estacions de servei a les províncies de Toledo, Badajoz i Sevilla». Són un home de 42 anys i una dona de 40 i estan considerats perillosos. Aquest és el missatge d’alerta que ha enviat la Guàrdia Civil per avisar que els coneguts com a ‘Bonnie & Clyde portuguesos’ es troben a Espanya i es dirigeixen cap al nord, pel que sembla, cap a la frontera amb França.
Es tracta de Sidney Alberto i Nélida Cristina, nòvios des dels 11 anys. A finals de juliol, van ser els presumptes autors de tres assassinats a Braganza, al nord de Portugal. El seu últim atracament a l’Algarve va ser en una estació de combustible a Almancil l’1 d’agost i va ser filmat per les càmeres de circuit tancat de televisió, que els van captar amb armes de foc i ganivets per amenaçar el personal i emportar-se els diners de la caixa enregistradora.
Notícies relacionadesLa parella, que és drogodependent, comet els delictes sense temor de ser reconeguts, ja que no es tapen la cara durant els robatoris.
La policia lusitana també va acusar la parella el 2018 de matar Vítor Horta, de 70 anys, que suposadament era amant de la dona.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
