Protecció animal
Els bombers activen un helicòpter per rescatar un gos a Queralbs

Els Bombers de la Generalitat han rescatat un gos que s’havia quedat amb una pota atrapada en una roca a Queralbs (Ripollès). L’accident ha ocorregut a la zona del refugi de Coma de Vaca i l’equip de rescat ha recorregut a un helicòpter per treure l’animal.
Els Bombers han rebut l’avís cap a les 11.45 hores. La travessia de Coma de Vaca és molt popular entre els excursionistes de la zona, però les guies muntanyenques ja avisen que cal auxiliar els gossos poc acostumats a saltar per les pedres.
L’helicòpter de rescat ha deixat el gos i els seus amos a Queralbs.
Temes:
- Crisi energètica Les gasolineres avisen amb temps: aquest dia de febrer pujarà la gasolina
- Previsió meteorològica Temps de Catalunya, avui dilluns 30 de gener del 2023: ¿quan s’acabarà el fred intens?
- Salut Elimina-la ja de la teva dieta: l’embotit que es vincula al càncer de còlon
- Combustible Males notícies per als conductors: s’esperen novetats a les gasolineres
- Violència sexual Escàndol als Feroz 2023: dues agressions sexuals, una denúncia de l’actriu Jedet i detingut el productor d’una pel·lícula nominada
- ALIANÇA ESTRATÈGICA Holaluz i Banco Santander s’alien per liderar la instal·lació de plaques solars a Espanya
- Guerra d’Ucraïna Rússia s’entossudeix a prendre Bakhmut abans que arribin les noves armes d’Occident
- Cas Palau La fiscalia demana 4 anys per a Millet per ocultar béns per no pagar al Palau
- Actualitat Directe | Últimes notícies sobre la guerra entre Rússia i Ucraïna
- ACTUALITAT BLAUGRANA Camp Nou: una remodelació que no s’escapa de les suspicàcies