Incendi
Crema una autocaravana al voral de l’AP-7 a l’altura de Biure (Girona)
En tot moment els tripulants estaven fora del vehicle i no s’han registrat ferits de moment

Una autocaravana s’ha cremat completament a l’AP-7 direcció Girona, a l’altura de Biure. El cos dels Bombers de la Generalitat ha rebut un avís a les 18.06 hores i fins a cinc dotacions han treballat en l’extinció del foc i per controlar que no es desenvolupés al marge de la carretera.
En tot moment els tripulants estaven fora del vehicle i no s’han registrat ferits de moment.
Amb l’operació per extingir el foc primer s’ha tallat la via i després s’ha obert el sentit sud de la marxa amb un carril tallat. Segons el Servei Català de Trànsit, l’incident ha causat retencions d’almenys cinc quilòmetres.
Temes:
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Grans fortunes treuen a borsa 2.000 milions en actius immobiliaris
- "Ho han deixat cremar tot"
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Vigents des del 2022 La banca confia que les mesures d’alleujament hipotecari per a classes mitjanes decaiguin al novembre
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"