Focs forestals
Extingit l’incendi d’Artesa de Segre després de cremar 2.700 hectàrees
En les últimes 48 hores no s’ha vist cap fumarada

Els Bombers de la Generalitat han declarat com a extingit l’incendi forestal del nucli de Baldomar, a Artesa de Segre (Lleida), que ha cremat 2.683 hectàrees, segons han informat en un tuit aquest dijous.
En les últimes 48 hores no s’ha vist cap fumarada i aquest dijous al matí un helicòpter amb càmera tèrmica ha sobrevolat l’àrea i no ha detectat cap punt calent.
EXTINGIT #IFBaldomar!!! 👏👏
— Bombers (@bomberscat) 23 de junio de 2022
Fa 48 hores que no s'ha vist cap fumerola i aquest matí l'helicòpter, amb càmera tèrmica, ha sobrevolat la zona i no ha detectat cap punt calent.#bomberscat
D’altra banda, els Bombers han estabilitzat un incendi de vegetació agrícola a Bàscara (Girona), que ha cremat unes 2,2 hectàrees majoritàriament de camp.
Temes:
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»