Al Ripollès
Ferida en estat crític una dona mentre feia barranquisme a Ribes de Freser
La víctima es va estimbar des d’una altura d’entre 10 i 15 metres
Els Bombers van rescatar diumenge una dona que va quedar ferida en estat crític a l’haver caigut mentre feia barranquisme a Ribes de Freser (Ripollès). El cos d’emergències va rebre l’avís a les 17.31 hores per un accident al barranc de la Corba. Segons les informacions facilitades pel grup amb el qual anava, va caure a l’últim tram del barranc, des d’una altura d’entre 10 i 15 metres. Un cop van arribar al lloc, li van practicar una primera atenció sanitària i la van estabilitzar quan va recuperar la consciència.
Va ser evacuada a l’heliport de Campdevànol i, finalment, traslladada en helicòpter nocturn a l’Hospital de la Vall d’Hebron.
Notícies relacionadesEn les tasques van participar la unitat de rescat dels Bombers de la Generalitat amb l’helicòpter, efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i quatre dotacions terrestres de suport.
També es va activar l’equip de psicòlegs del SEM per assistir els acompanyants de la ferida, que també van ser evacuats en helicòpter des del lloc de l’accident fins a Ribes de Freser.
- 18 de febrer Rufián (ERC) i Delgado (Més Madrid) faran un acte junts a Madrid en ple debat sobre el futur de l’esquerra
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
- ‘Coliving’ per a gent gran El primer habitatge cooperatiu sènior de Catalunya: «La filosofia és tenir la residència a casa i que no ens cuidin els fills»
