Trobat el cadàver de David Delgado, el muntanyenc madrileny desaparegut a Aigüestortes
Era el responsable del Programa de Tecnificació de Curses per Muntanya de la Federació Madrilenya de Muntanyisme

Els Bombers van localitzar aquest dimarts al Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, al Pirineu de Lleida, el cos sense vida de David Delgado Santos, un muntanyenc expert de 28 anys que es buscava des del passat dia 27. El van trobar a última hora de la tarda, poc abans del vespre, en una zona pròxima al refugi d’Amitges, al terme municipal d’Espot.
Delgado era el responsable del Programa de Tecnificació de Curses per Muntanya de la Federació Madrilenya de Muntanyisme (FMM), i membre del Club de Muntanya Pegaso.
Notícies relacionadesDelgado Santos va tenir una fatal caiguda als voltants de la Coma de l’Abeller, quan feia la coneguda ruta Carros de Foc amb els esquís de muntanya.
Delgado va treballar durant més d’un any amb els esportistes més joves. «Actiu, positiu i alegre com ningú, deixa un profund buit en tota l’organització. Ens ha deixat un bon muntanyenc i esportista i una extraordinària persona. El seu esperit acompanyarà sempre el nostre deambular per les muntanyes del món», ha assenyalat la FMM en el comunicat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"