El gener del 2019
Bicing haurà de pagar 457.000 euros per l’atropellament mortal d’una dona a Barcelona
L’autor va fugir del lloc del sinistre, a la Diagonal

bicing
El servei de lloguer de bicicletes de Barcelona Bicing haurà de pagar 457.000 euros per l’atropellament mortal d’una dona a la Diagonal, el gener del 2019. Així ho ha decidit el jutge,que ha condemnat l’empresa a una indemnització als dos fills de la víctima, de 63 anys, que va morir a l’hospital mesos després del traumatisme cranioencefàlic provocat per l’accident.
L’autor de l’atropellament va fugir del lloc dels fets, i per això la companyia d’assegurances haurà d’atendre el pagament. Així mateix, el jutge li recrimina que no s’avancés el pagament de part de la indemnització per les greus seqüeles de l’atropellament. Tot i que inicialment els advocats de la dona demanaven una compensació de 740.000 euros, la xifra final serà de 457.122.
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Discurs davant dels parlamentaris socialistes Sánchez demana l’expulsió d’Israel de totes les competicions esportives
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»
- Aquest estiu El ‘top manta’ es dispara a Catalunya: 139.200 falsificacions requisades valorades en 26 milions d’euros