Nomenament
Martí Saballs, nou director d’Informació Econòmica de Prensa Ibérica
Periodista de contrastada trajectòria professional, liderarà i coordinarà els equips d’informació econòmica del grup

Prensa Ibérica potencia la seva àrea d’informació sobre economia, empresa, finances i borsa amb el nomenament de Martí Saballs com a director d’Informació Econòmica del grup.
Amb més de 30 anys d’experiència en la professió, Martí Saballs (la Bisbal d’Empordà, 1967) assumeix aquesta nova responsabilitat amb l’objectiu de dirigir i impulsar la informació econòmica a Prensa Ibérica, coordinant els equips d’especialistes de les diferents capçaleres del grup.
Convertir el suplement econòmic Actius, que actualment es publica els diumenges a EL PERIÓDICO,Levante-EMViInformación, en la primera publicació de les seves característiques a Espanya és un altre dels desafiaments que afronta en el seu nou acompliment Martí Saballs.
«Em sento orgullós de poder unir-me a l’extraordinari projecte empresarial i informatiu que representa Prensa Ibérica. És tot un desafiament treballar per consolidar i reforçar el lideratge d’un grup que compta amb un posicionament tan sòlid a Espanya», explica Martí Saballs.
Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat de Navarra i EMBA per l’IESE Business School, el periodista gironí acredita una dilatada carrera. Director adjunt del diari El Mundo durant els últims anys, va ser anteriorment director adjunt d’Expansión, diari per al qual va treballar com a corresponsal a Nova York, i redactor cap de la revista Actualidad Económica.
Saballs ha sigut a més gerent de Continguts del diari El Cronista de Buenos Aires i de les publicacions Apertura i IT.
És autor d’obres com Historias de un corresponsal económico (Deusto, 2009), ¿Qué hago con mi dinero? (Alienta, 2012) o Inteligencia empresarial (Plataforma Editorial, 2015).
Prensa Ibérica
Prensa IbéricaGrup líder de la informació regional i local a Espanya, Prensa Ibérica edita 25 diaris impresos i digitals, a més de 26 Cròniques, en 11 comunitats autònomes i diverses revistes.
Amb 1,8 milions de lectors en premsa i revistes (EGM) i més de 230.000 exemplars (OJD), el grup és líder en audiència i difusió en diverses autonomies i compta amb un creixent posicionament en suport digital.
A Internet, les seves publicacions arriben als 27 milions de visitants únics i els 570 milions de pàgines vistes al mes.
- Pensions Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- INvestigació A la presó el matrimoni que tenia tancats els seus tres fills a Oviedo
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals
- Guerra comercial Catalunya s’organitza per minimitzar l’efecte dels aranzels cap a les 1.200 empreses alimentàries que exporten als EUA
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Tiktok Un cuiner xinès destapa quin és el client més rendible en un bufet i el que menys
- Futbol El polèmic raper Travis Scott estamparà el seu logo a la samarreta del Barça